Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member Natalio R RuizMale/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 29 Deviations 151 Comments 1,829 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Activity


deviantID

MrRage2
Natalio R Ruiz
United States
I am well hmmm? That dude, guy, the guy with ink on his hands and the callous where his markers and pens rest on his fingers, I still paint using cans, when I can, or can afford it..LOL
I've been writing for a while,
My thoughts on those that are earlier stages of graff are, well let me say it like this,there are words like toy, god cant stand that word, personally I look at myself as a toy, i think we all are, if you as a writer are always progressing in your craft and striving to be better, well nuff said.
I think taggers are those that write for others, and writers are taggers that have evolved and now write for themselves.
  • Watching: http://www.youtube.com/watch?v=xf1i92-kOVw&fea

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Comments


Add a Comment:
 
:iconkiwi-pdd:
kiwi-pdd Featured By Owner Mar 2, 2012  Professional Traditional Artist
Cheers for the watch :D
Reply
:iconutao:
Utao Featured By Owner Mar 1, 2012  Student General Artist
Thank you for the watch!
Reply
:iconstrangestorm:
StRaNgEStOrM Featured By Owner Mar 1, 2012  Student General Artist
thanks for the fav :D
Reply
:icontargetll:
targetll Featured By Owner Feb 22, 2012  Student Artist
Thanks for the fave

Also you can check out my new video: "How to make a Wildstyle graffiti letter HD" [link]
;)
Reply
:iconlittletwistedgirl:
littletwistedgirl Featured By Owner Feb 16, 2012  Student Traditional Artist
"I think taggers are those that write for others, and writers are taggers that have evolved and now write for themselves."

beautiful
Reply
:iconmrrage2:
MrRage2 Featured By Owner Feb 17, 2012
Thank you, much appreciated (^_^)
Reply
:iconviper627:
Viper627 Featured By Owner Feb 16, 2012
Waddup crazy guy!
Reply
:iconmrrage2:
MrRage2 Featured By Owner Feb 16, 2012
WAAASSSS UPPPP! LMAO!
Reply
:icongrind-the-rust:
grind-the-rust Featured By Owner Feb 14, 2012   General Artist
heya, thanks for the watch - I'm just learning, so i'm flattered.
Reply
:iconr1v3l:
R1V3L Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thx for the :+devwatch:!!!!!!!!
Reply
Add a Comment: